Array
(
[0] =>
[1] =>
[2] =>
[3] =>
)
1
Jako część prestiżowej Grupy Continental Matador ma długą tradycję spełniania wysokich wymgań jakościowych dzięki europejskim kompetencjom w zakresie produkcji i technologii.
Marka Matador oznacza następujące kluczowe wartości:
Dynamiczny - nowoczesna marka pełna energii, bardzo aktywna z dużymi ambicjami.
Doświadczony - ponad 110 lat doświadczenia w branży oponiarskiej.
Przygotowane - szeroka gama produktów obejmująca wszystkie segmenty i wszystkie warunki pogodowe.
Marka Matador to długa tradycja, szerokie portfolio i niezawodne działanie.
Historia Matadora
- 1905 - Matador Rubber and Balata Plant
- 1925 - pierwsza opona wyprodukowana pod marką Matador w Bratysławie
- 1930 - wynaleziono system łączenia żelaza i gumy. Matador nabył prawa patentowe
- 1933 - Matador wyprodukował pierwszą czechosłowacką oponę terenową Goliath
- 1934 - Matador rozpoczął sprzedaż opony super balonowej Mamut
- 1947 - w Púchovie położono kamień węgielny pod fabrykę gumy
- 1950 - otwarcie fabryki opon „1 maja”
- 1955 - rozpoczęcie produkcji taśmy przenośnikowej
- 1968 - rozpoczęcie produkcji opon ciężarowych STEEL
- 1976 - rozpoczęcie produkcji opon ciężarowych ALL STEEL
- 1990 - Gumarne Barum Puchov - państwowa spółka akcyjna
- 1993 - prywatyzacja Gumarne Barum Puchov
- 1993 - nowa generacja opon zimowych o nazwie MP55 w przygotowaniu
- 1999 - założenie spółki joint venture w zakresie produkcji opon do samochodów ciężarowych między Continental i Matador
- 2000 - Matador opracował nową generację szybkiej opony MP41 Aquilla w kategorii prędkości W (do 270 km / h)
- 2004 - Matador dołączył do segmentu 4x4/SUV z nowymi produktami - MP71 Izzarada A/T i MP91 Nordicca
- 2004 - Matador wprowadza pierwszą oponę A/S MP61 Adhessa
- 2005 - odświeżone logo
- 2007 - Continental AG nabył pakiet większościowy w Dywizji Gumowej MATADOR
- 2010 - pełna kontrola akcji przez Continental AG
- 2012 - Matador wprowadził nową linię opon MP 92 Sibir Snow do samochodów osobowych i SUV-ów
- 2015 - 110 lat marki Matador
- 2015 - wprowadzono serię HR4 jako nową generację opon do ciężarówek
- 2016 - Matador wprowadził nową MP 72 Izzarda A/T 2 (opona terenowa SUV)
- 2016 - wprowadzono nowe linie opon z kolcami MP 30 Sibir Ice 2 (samochód osobowy i SUV) oraz MPS 500 Sibir Ice Van
- 2017 - wprowadzenie nowej linii opon A/S MPS 400 Variant All Weather 2, wyposażonej w M+S i trzy szczyty w symbolu góry
| Gwarancja: | 7 lat |
|---|
Opony spisują się doskonale.Polecam.
Wszystko ok.
Na mokrej nawierzchni spisują się bardzo dobrze
Super opona w super cenie
Klasa ekonomiczna / Grupa koncernu Continental
Matador
205/70r15c mps125 variant aw 106/104r [4240070000]
Gwarancja: 7 lat
| Producent | Matador |
| Typ pojazdu | Dostawcze |
| Sezon | Wielosezonowe |
| Szerokość | 205 |
| Profil | 70 |
| Średnica | 15 |
| Index nośności | 106/104 = 950/900 kg |
| Index prędkości | R = 170 km/h |
| Hamowanie na mokrym | C |
| Opór toczenia | D (Wcześniejsze oznaczenie: D, E) |
| Hałas zewnętrzny | 72 dB |
| Rok Produkcji (DOT) | 2025/2024 - Nie starsze niż 24 miesiące |
| Lokalizacja | Polska (Wysyłka w 24h) |
| Kod producenta (SAP) | 4240070000 |
| Kod EAN: | 4050496476878 |
| Gwarant: | Pełna gwarancja producenta |
| Stan: | Fabrycznie nowa |
| Dystrybucja: | Oficjalny dystrybutor w Polsce |
Bogata oferta opon
samochodowych na każdą kieszeń
14 dni na zwrot
bez podania przyczyny, jeśli towar nie był używany
Wysyłka w 24h
kurierem na wskazany adres
Darmowa dostawa
dla każdego zamówienia krajowego
Opona Matador 205/70R15C MPS125 VARIANT AW 106/104R
Ta opona całoroczna doskonale sobie radzi na suchej i mokrej, jak również ośnieżonej nawierzchni. Dzięki zoptymalizowanemu deseniowi bieżnika opona ta jest równie niezawodna w warunkach zimowych jak typowa opona zimowa. Głównymi zaletami opony MPS 125 są ekonomiczna wydajność, uniwersalne zastosowanie, długa żywotność i wysokie bezpieczeństwo. Jednocześnie eliminuje ona konieczność sezonowej wymiany opon.
Właściwości bieżnika
Wielosezonowy symetryczny niekierunkowy bieżnik o nowoczesnym deseniu. Bieżnik ten został zaprojektowany specjalnie z myślą o lekkich samochodach dostawczych poruszających się przez cały rok po regionalnych drogach i autostradach.
Projektując bieżnik jego twórcy mieli głównie na względzie niezawodność, bezpieczeństwo oraz trwałość.
Piłokształtne rowki obwodowe:
- idealnie zbierają wodę, błoto i śnieg; wysoka odporność na aquaplaning
- liczne krawędzie styku zapewniają doskonałe tarcie na nawierzchni pokrytej śniegiem i lodem
- dobra stateczność kierunkowa i niski stopień hałasu
Wąskie rowki obwodowe w trzpieniu bieżnika:
- pomagają w równomiernym rozłożeniu ciśnienia w trzpieniach
- poprawiają chłodzenie trzpieni, co znacznie poprawia właściwości jezdne i zwiększa trwałość bieżnika
- poprawiają bezpieczeństwo jazdy i stabilność na zakrętach
Przestrzenie poprzeczne:
- odpowiednio umiejscowione przestrzenie poprzeczne chronią przed zjawiskiem aquaplaningu na nawierzchni pokrytej topniejącym śniegiem
- przestrzenie poprzeczne w trzpieniach bieżnika są podzielone i przesunięte względem siebie, aby zredukować hałas
System nacięć:
- nacięcia 3D poprawiają tarcie oraz hamowanie na nawierzchniach pokrytych śniegiem i lodem
- pozwalają utrzymać doskonałą stabilność jazdy na suchej nawierzchni przy dużym obciążeniu
- liczne nacięcia tworzą krawędzi styku, podobnie jak w bieżnikach opon zimowych
Wzmocnione trzpienie:
- zwiększona stabilność trzpieni wpływa na trwałość bieżnika
D
B
B 73dB